W żadnym domu czy firmie w Polsce nie ma ściany, na której nie wisiałby kalendarz. I tak jest już od dziesięcioleci, mimo pojawienia się nowych technologii i cyfrowych kalendarzy. Jest to główny powód, dla którego wiele małych i średnich przedsiębiorstw, rok po roku, decyduje się na kalendarze firmowe, wiedząc, że jest to jedna z najbardziej ekonomicznych i opłacalnych inwestycji reklamowych, jakie można podjąć w celach marketingowych. Istnieje jednak wiele interesujących zalet, które przemawiają za wyborem kalendarzy firmowych dla wszystkich rodzajów przedsiębiorstw.

Zalety kalendarzy drukowanych dla Twojej firmy – reklama

Jedną z najważniejszych zalet dla przedsiębiorców jest to, że przy minimalnych nakładach można przeprowadzić bardzo owocną kampanię marketingu bezpośredniego, ponieważ jest to element, który nieustannie jest obecny w domach klientów lub potencjalnych klientów. I to nie tylko w domu, ponieważ obecnie istnieje wiele rodzajów kalendarzy firmowych, które można wydrukować. Obok klasycznego kalendarza ściennego można stworzyć kalendarze reklamowe ze spiralą biurową, proste kalendarze na biurko, kalendarze z rysunkami do samodzielnego montażu, a także kalendarze kieszonkowe. Wszystkie te kalendarze reklamowe mogą być drukowane z wysokiej jakości materiałów i o wysokiej gramaturze, co pozwala na idealne przechowywanie kalendarza przez cały rok.

Personalizacja kalendarzy firmowych

Kolejną zaletą jest to, że druk kalendarzy można wykonać na jednym urządzenia. Pozwala to na tworzenie spersonalizowanych kalendarzy reklamowych, dzięki czemu firma może mieć spersonalizowane szczegóły dla swoich klientów, takich jak urodziny klienta, rocznica działalności firmy lub Boże Narodzenie. Jest to dostosowanie, które może być zrealizowane w 100%, jeśli zwrócisz się do firmy drukarskiej, gdzie mają wszystkie rodzaje szablonów do pobrania i dostosowania, aby każdy z drukowanych kalendarzy był unikalnym produktem, który warto posiadać, nie tylko dlatego, że wszyscy musimy wiedzieć w każdej chwili, jaki jest dzień, ale także ze względu na jego piękny i przyjemny design.

Oprócz szerokiej gamy szablonów wiele nowych drukarek pozwala przedsiębiorcom na wykorzystanie własnych zdjęć, a także na dodawanie spersonalizowanych wiadomości w określonych datach lub na określonych stronach, czy to w celach informacyjnych, czy też, aby uczynić kalendarze firmowe bardziej zabawnymi.

Niezależnie od tego, jakiego rodzaju kalendarza firmowego potrzebujesz, jako eksperci od marketingu radzimy, aby zawsze umieszczać na nim w widocznym miejscu nazwę i logo firmy. Wskazane jest również umieszczenie informacji takich jak numer telefonu, adres i strona internetowa w widocznym miejscu, ale bez inwazyjnego naruszania najważniejszego obszaru kalendarza, jakim są daty. Nie można zapominać, że poza tym, że jest to ciekawy element marketingowy, to przede wszystkim jest i powinien być to kalendarz.

Wniosek

Jeśli uważasz, że spersonalizowany kalendarz firmowy może pomóc Twojej firmie, nie wahaj się. Skontaktuj się z firmą drukującą kalendarze firmowe, przedstaw jej swój pomysł i budżet, a następnie rozpocznij dystrybucję kalendarzy biznesowych. Na zwrot z inwestycji nie trzeba będzie długo czekać.